Akademie IDU

  | ©

Akademie IDU je vzdělávacím programem na zvyšování dovedností (strategické plánování, marketing, leadership, fundraising, projektové řízení, kreativní myšlení) nezbytných pro efektivní řízení kulturních organizací.

Otevíráme další ročník vzdělávacího programu Akademie IDU pro kulturní manažery, který je pro rok 2020 zaměřen na strategické myšlení, plánování a leadership. Program se bude konat ve třech dvoudenních blocích od dubna do září a pod vedením lektorů a koučů vás provede k vypracování strategického plánu. Výzva běží již od ledna 2020. 

Kurz je určen vedoucím pracovníkům (ředitelkám/ředitelům) kulturních organizací, kteří chtějí pracovat na definování a dosahování cílů svých organizací. Předpokladem účasti je, aby se vaše organizace nacházela ve stavu vhodném pro plánování dalšího rozvoje. Pro stabilitu vaší organizace, schopnost rozvíjet umělecké nápady či síťovat se na mezinárodní úrovni potřebujete vědět, kdo jste, co a pro koho děláte a kam směřujete. To vám pomůžeme pojmenovat ve formě strategie.

Vybraní účastníci budou během tří dvoudenních workshopů a dvou online individuálních konzultací kontinuálně pracovat na řešení konkrétních úkolů, které povedou k vypracování celkového strategického plánu vaší organizace. Kromě strategií se kurz bude věnovat i dovednostem nutným pro její naplnění. Seznámíte se s tím, jak pracovat s hodnotami vašich zaměstnanců tak, aby byli motivovaní. Naučíte se techniky komunikačních dovedností, jak správně vést hodnoticí pohovory, jak být dobrým leaderem i jak zaujmout svojí myšlenkou díky dobrému pitchingu.

organizace nominuje dva účastníky: ředitele/ku a kolegu/ni z vedení organizace. Účastníci se zavazují k účasti na všech akcích programu.

Výzvu se všemi informacemi najdete na
Výzva 2020.

Online přihláška

Jaká byla Akademie IDU 2018 a 2019?

Tématy loňského ročníku byky kreativní myšlení, strategické myšlení, strategie budování značky, leadership a fundraising.
Program se konal od dubna do listopadu 2019 v Praze a Brně. Kurz se skládal z přednášek, workshopů a společného závěrečného setkání. Zatímco přednášky byly otevřeny širší veřejnosti, během workshopů se pracovalo v malých skupinách. Účastníci mohli kontinuálně pracovat na řešení konkrétních cílů svých organizací podle úkolů, které si předem stanovili. 

Strategické myšlení a plánování s Irenou Swiecicki

Jak se vede kulturní organizace?

Jak vaši značku vidí vaši klienti? & Marketing na sociálních sítích

AUDIENCE.LAB: DISCOVER the TEENAGERS

Přednáška Finanční řízení

2018

Jonas B. Werner a Tyra Simone - Jak inovovat

Irena Swiecicki - Strategické myšlení plánování

Petr Pouchlý - Silnou značku tvoří silný kmen

Tomáš Zuda - Komunikace a leadership

Jan Kroupa - Práce s dárci na kulturní projekty

 

Předchozí ročníky Akademie Institutu umění

Kontaktní osoba

  | ©

Anna Vondráčková

Akademie IDU

+420 732 989 294
anna.vondrackova@idu.cz
 

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví