Pracovní příležitosti naleznete zde:

Hledáme vedoucí/ho Kanceláře Kreativní Evropa Kultura

Přidejte se k nám a podílejte se na utváření evropské kulturní spolupráce!

Národní institut pro kulturu, zřizovatel Kanceláře Kreativní Evropa Kultura, hledá zkušenou a motivovanou osobnost, která se ujme vedení kanceláře programu Evropské unie, jehož cílem je podporovat kulturní spolupráci, inovace a mobilitu v Evropě.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Strategické vedení kanceláře programu Kreativní Evropa Kultura v České republice.
  • Vytváření koncepce a plánování činnosti kanceláře, včetně její propagace a komunikace směrem k odborné i širší veřejnosti.
  • Koordinace aktivit s partnerskými kancelářemi Kreativní Evropa MEDIA.
  • Spolupráce s evropskou výkonnou agenturou EACEA, sítí Creative Europe Desks a dalšími relevantními institucemi v ČR i zahraničí.
  • Odpovědnost za zpracování rozpočtu, vyúčtování a závěrečných zpráv pro Ministerstvo kultury ČR a Evropskou komisi.
  • Organizace seminářů, workshopů a dalších informačních aktivit pro odbornou veřejnost.
  • Poskytování individuálních konzultací a poradenství v oblasti grantových možností EU v kultuře.
  • Aktivní účast na mezinárodních setkáních, konferencích a dalších kulturně-politických událostech.
  • Budování a udržování kontaktů s klíčovými aktéry v oblasti kulturní politiky, grantové podpory a evropské spolupráce.
  • Spolupráce s dalšími subjekty v rámci kulturního a neziskového sektoru.

Koho hledáme:

  • Osobu se zkušenostmi s vedením týmu, strategickým plánováním a řízením projektů.
  • Odborníka/kyni v oblasti kultury, kulturní politiky nebo mezinárodní spolupráce.
  • Výbornou znalost českého i anglického jazyka (slovem i písmem), schopnost prezentovat a jednat na mezinárodní úrovni.
  • Orientaci v systému kulturních dotací a grantových programů EU – zejména programu Kreativní Evropa.
  • Orientaci ve strukturách Evropské unie.
  • Schopnost analytického a koncepčního myšlení, spolehlivost a samostatnost.
  • Zkušenost s veřejnou správou či neziskovým sektorem výhodou.
  • VŠ vzdělání

Nabízíme:

  • Smysluplnou práci v národním zastoupení klíčového evropského programu na podporu kultury.
  • Možnost se aktivně podílet na kulturní politice a mezinárodní kulturní spolupráci.
  • Práci v tvůrčím a profesionálním prostředí s přesahem do evropského kontextu.
  • Odpovídající finanční ohodnocení a zázemí stabilní veřejné instituce.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost dalšího vzdělávání.
  • Stravenkový paušál, 3 dny sick day, 25 dnů dovolené.
  • Platová třída 12.

Nástup: Podle dohody, ideálně od listopadu 2025.

Místo výkonu práce: Nekázanka 16, Praha 1

Termín pohovoru: 15.9. 2025

Svůj životopis a motivační dopis prosím zasílejte do 3.9. 2025 na adresu: andrea.cermak@idu.cz.

web Kreativní Evropy

  | ©

Institut umění–Divadelní ústav vypisuje i pro Národní institut pro kulturu výběrové řízení na pozici ekonom - správce rozpočtu.

Popis pracovní činnosti:

  • zpracování interního rozpočtu příspěvkové organizace – Národního institutu pro kulturu
  • sledování a kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky z různých zdrojů podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí
  • komunikace s kolegy ohledně čerpání rozpočtů
  • příprava podkladů pro zřizovatele a vedení institutu v oblasti čerpání rozpočtu
  • příprava ekonomických podkladů či analýz

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe alespoň 3 roky v ekonomickém oddělení státní (krajské, městské) příspěvkové organizace
  • znalost MS Excel
  • schopnost samostatné práce
  • zájem se učit novým věcem a rozšiřovat svoji kvalifikaci
  • smysl pro zodpovědnost a pečlivost
  • výhodou systém JASU, případně Helios
  • výhodou znalost účetnictví

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek na dobu určitou s možností prodloužení
  • individuální nastavení pracovní doby v rámci svěřené agendy
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení, atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup od 1. 7. 2025 nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu

Svoje přihlášky zasílejte Lence Koubkové (lenka.koubkova@idu.cz, +420 723 177 276).

  | ©

Institut umění–Divadelní ústav vypisuje i pro Národní institut pro kulturu výběrové řízení do provozního oddělení na pozici referent majetkové správy

Popis pracovní činnosti:

  • správa budov a jejich příslušenství
  • komunikace s dodavateli a úřady
  • zajištění a koordinace provozu dodavateli v budovách – úklid, údržba, recepce apod.
  • klíčové hospodářství
  • nákup drobného či dlouhodobého hmotného majetku v souvislosti s provozem a správou budov
  • zajištění provozu a evidence služebních vozidel
  • dohlížení na BOZP a PO a na uplatňování a dodržování bezpečnostních předpisů
  • spolupracuje s ostatními kolegy v rámci NIK
  • podporuje další agendy v rámci oddělení, odboru i celé organizace.

Požadujeme:

  • SŠ ukončené maturitou, praxe 3 roky na stejné nebo obdobné pozici
  • dobré organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
  • orientace v problematice PO a BOZP
  • dobrou znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek
  • možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup možný ihned nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu

Svoje přihlášky zasílejte Lence Koubkové (lenka.koubkova@idu.cz, +420 723 177 276).

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.