
Odborný pracovník pro fotografii NIK
Národní institut pro kulturu, útvar ARTAMA, státní příspěvková organizace Ministerstva kultury, hledá pracovníka na pozici (kumulované pracovní místo) Produkční, programový a kulturně-výchovný pracovník / odborný pracovník / pracovnice pro obor fotografie do útvaru ARTAMA.
Náplň práce:
- Organizace celostátních fotografických soutěží a výstav
- Produkční práce v rámci vybraných fotografických akcí
- Informační a poradenská činnost v oblasti fotografických aktivit
- Spolupráce s fotokluby a dalšími zájmovými sdruženími
- Spolupráce s předními fotografy a odborníky při rozvoji oboru
- Další vzdělávání mladých i dospělých fotografů
Požadujeme:
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou či VŠ vzdělání
- Orientace v oboru fotografie a/nebo ve vzdělávací oblasti
- Výborná znalost českého jazyka
- Výborné organizační schopnosti
- Samostatnost a flexibilita
- Zodpovědnost
Nabízíme:
- Poloviční pracovní úvazek
- Platové ohodnocení dle zákona č. 262/2006 Sb. Zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (dle dosaženého vzdělání a délky praxe)
- Možnost částečné práce z domova
- Příspěvek na stravování
- Benefity zaměstnanců příspěvkových organizací MK (např. zvýhodněné vstupy na představení či do památek)
- 5 týdnů dovolené
- Pracoviště v centru Prahy
Nástup: možný ihned nebo dle dohody Motivační dopis se strukturovaným životopisem zasílejte e-mail: cermakova@nipos.cz, tel.: 605 981 888 (Ing. Pavlína Čermáková, vedoucí Oddělení uměleckých aktivit dospělých a seniorů)
NIK, útvar ARTAMA si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty.
Odesláním životopisu udělujete NIKu souhlas ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů; (Nařízení EU č. 2016/679), ke shromažďování, zpracovávání a uchovávání vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na toto či jiné vhodné pracovní místo, a to maximálně v délce jednoho roku. Váš souhlas můžete písemnou formou kdykoli odvolat.

Interní právník/právnička
Popis pracovní činnosti:
- agenda zadávání veřejných zakázek, příprava zadávacích dokumentací a poskytování poradenství v oblasti veřejných zakázek napříč NIK
- příprava a revize smluvní dokumentace
- příprava a revize relevantních interních aktů řízení
- agenda zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- agenda GDPR včetně úzké spolupráce s pověřencem pro ochranu osobních údajů
- vymáhání pohledávek
- koordinace spolupráce s externí právní kanceláří
- podíl na interních a externích kontrolách
- úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
- podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu „právo“
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
- praxe v oblasti smluvního práva a práva veřejných zakázek,
- samostatnost
- spolehlivost
- organizační schopnosti
- aktivní přístup k řešení problémů
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
- trestní bezúhonnost
- praxe na pozici interní právník výhodou
- praxe s vedením týmu výhodou
- zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatele výhodou
- znalost licenčního práva výhodou
Nabízíme:
- částečný či plný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
- možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup možný ihned nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky:
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
- Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276
Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.

Manažer/ka veřejných zakázek – referent/ka majetkové správy
Popis pracovní činnosti:
- komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Národním institutem pro kulturu, a to zejména vedení zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů – zpracování zadávací dokumentace, provedení úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), koordinace hodnocení apod.
- práce s Národním elektronickým nástrojem (NEN)
- dodržování závazných postupů, implementace metodik a interních předpisů Národního institutu pro kulturu (NIK) při zadávání veřejných zakázek
- referent/ka majetkové správy (výpomoc se správou movitého a nemovitého majetku)
- úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary v rámci NIK
- podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz
Požadujeme:
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
- praxe v oblasti administrace a zadávání veřejných zakázek min. 3 roky
- zkušenosti s prací v NEN výhodou
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
- trestní bezúhonnost
- právní vzdělání (SŠ, VŠ) výhodou
Nabízíme:
- částečný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení po dobu zástupu za MD/RD
- možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup možný ihned nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky:
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
- Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276
Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.

Manažer/ka veřejných zakázek – právník/právnička
Popis pracovní činnosti:
- komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných NIK podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- právní posouzení a navrhování vhodných řešení pořizování komodit v rámci celého institutu především z hlediska ZZVZ
- zpracování zadávací dokumentace, realizace zadávacích řízení, koordinace hodnocení komise, řešení případných námitek dodavatelů apod.
- zveřejňování dokumentů a zajišťování archivace v rámci agendy veřejných zakázek
- příprava a implementace metodik a interních předpisů NIK při zadávání veřejných zakázek
- komplexní zajišťování běžné smluvní agendy
- koordinace přípravy a revize interních směrnic
- úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
- podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu „právo“
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
- praxe v oblasti smluvního práva a práva veřejných zakázek,
- zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatele výhodou
- praxe s vedením týmu
- samostatnost
- spolehlivost
- organizační schopnosti
- aktivní přístup k řešení problémů
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
- trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- částečný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
- možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup možný ihned nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky:
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
- Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276
Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.