Pracovní příležitosti naleznete zde:

  | ©

Odborný pracovník pro fotografii NIK

Národní institut pro kulturu, útvar ARTAMA, státní příspěvková organizace Ministerstva kultury, hledá pracovníka na pozici (kumulované pracovní místo) Produkční, programový a kulturně-výchovný pracovník / odborný pracovník / pracovnice pro obor fotografie do útvaru ARTAMA.

Náplň práce:

  • Organizace celostátních fotografických soutěží a výstav
  • Produkční práce v rámci vybraných fotografických akcí
  • Informační a poradenská činnost v oblasti fotografických aktivit 
  • Spolupráce s fotokluby a dalšími zájmovými sdruženími
  • Spolupráce s předními fotografy a odborníky při rozvoji oboru
  • Další vzdělávání mladých i dospělých fotografů

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou či VŠ vzdělání
  • Orientace v oboru fotografie a/nebo ve vzdělávací oblasti
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Výborné organizační schopnosti
  • Samostatnost a flexibilita
  • Zodpovědnost

Nabízíme:

  • Poloviční pracovní úvazek
  • Platové ohodnocení dle zákona č. 262/2006 Sb. Zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (dle dosaženého vzdělání a délky praxe)
  • Možnost částečné práce z domova
  • Příspěvek na stravování
  • Benefity zaměstnanců příspěvkových organizací MK (např. zvýhodněné vstupy na představení či do památek)
  • 5 týdnů dovolené
  • Pracoviště v centru Prahy

Nástup: možný ihned nebo dle dohody Motivační dopis se strukturovaným životopisem zasílejte e-mail: cermakova@nipos.cz, tel.: 605 981 888 (Ing. Pavlína Čermáková, vedoucí Oddělení uměleckých aktivit dospělých a seniorů)

NIK, útvar ARTAMA si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty.

Odesláním životopisu udělujete NIKu souhlas ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů; (Nařízení EU č. 2016/679), ke shromažďování, zpracovávání a uchovávání vašich osobních údajů pro účely výběrového řízení na toto či jiné vhodné pracovní místo, a to maximálně v délce jednoho roku. Váš souhlas můžete písemnou formou kdykoli odvolat.

  | ©

Interní právník/právnička

Popis pracovní činnosti:

  • agenda zadávání veřejných zakázek, příprava zadávacích dokumentací a poskytování poradenství v oblasti veřejných zakázek napříč NIK
  • příprava a revize smluvní dokumentace
  • příprava a revize relevantních interních aktů řízení
  • agenda zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • agenda GDPR včetně úzké spolupráce s pověřencem pro ochranu osobních údajů
  • vymáhání pohledávek
  • koordinace spolupráce s externí právní kanceláří
  • podíl na interních a externích kontrolách
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu „právo“
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
  • praxe v oblasti smluvního práva a práva veřejných zakázek,
  • samostatnost
  • spolehlivost
  • organizační schopnosti
  • aktivní přístup k řešení problémů
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
  • trestní bezúhonnost
  • praxe na pozici interní právník výhodou
  • praxe s vedením týmu výhodou
  • zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatele výhodou
  • znalost licenčního práva výhodou

Nabízíme:

  • částečný či plný pracovní úvazek
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup možný ihned nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
  • Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276

Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.

  | ©

Manažer/ka veřejných zakázek – referent/ka majetkové správy

Popis pracovní činnosti:

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Národním institutem pro kulturu, a to zejména vedení zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů – zpracování zadávací dokumentace, provedení úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), koordinace hodnocení apod.
  • práce s Národním elektronickým nástrojem (NEN)
  • dodržování závazných postupů, implementace metodik a interních předpisů Národního institutu pro kulturu (NIK) při zadávání veřejných zakázek
  • referent/ka majetkové správy (výpomoc se správou movitého a nemovitého majetku)
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary v rámci NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Požadujeme:

  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
  • praxe v oblasti administrace a zadávání veřejných zakázek min. 3 roky
  • zkušenosti s prací v NEN výhodou
  • samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
  • trestní bezúhonnost
  • právní vzdělání (SŠ, VŠ) výhodou

Nabízíme:

  • částečný pracovní úvazek
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení po dobu zástupu za MD/RD
  • možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup možný ihned nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
  • Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276

Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.

  | ©

Manažer/ka veřejných zakázek – právník/právnička

Popis pracovní činnosti:

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných NIK podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
  • právní posouzení a navrhování vhodných řešení pořizování komodit v rámci celého institutu především z hlediska ZZVZ
  • zpracování zadávací dokumentace, realizace zadávacích řízení, koordinace hodnocení komise, řešení případných námitek dodavatelů apod.
  • zveřejňování dokumentů a zajišťování archivace v rámci agendy veřejných zakázek
  • příprava a implementace metodik a interních předpisů NIK při zadávání veřejných zakázek
  • komplexní zajišťování běžné smluvní agendy
  • koordinace přípravy a revize interních směrnic
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu „právo“
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
  • praxe v oblasti smluvního práva a práva veřejných zakázek,
  • zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek z pohledu zadavatele výhodou
  • praxe s vedením týmu
  • samostatnost
  • spolehlivost
  • organizační schopnosti
  • aktivní přístup k řešení problémů
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
  • dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
  • trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • částečný pracovní úvazek
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup možný ihned nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
  • Kontakt: Lenka Koubková, lenka.koubkova@idu.cz, 723 177 276

Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.