Jaké nové možnosti nabízí program mobility Go and See v době pandemie?

  | ©

Informačně-diskusní webinář u příležitosti znovuotevření výběrové řízení na podporu zahraničních kontaktů v oblasti profesionálního umění na roky 2020 a 2021.

Institut umění – Divadelní ústav (IDU) vyhlašuje od roku 2013 výběrové řízení na podporu zahraničních kontaktů v oblasti profesionálního umění. Za sedm let existence programu získalo podporu více než 400 žadatelů napříč uměleckými obory.  Cílem programu je posílení mezinárodní spolupráce a profesní růst umělců a kulturních pracovníků prostřednictvím individuálních výjezdů na akce v zahraničí. Hlavní oblastí podpory je vysílání jednotlivců do zahraničí jako účastníků odborných konferencí, seminářů, workshopů, zasedání mezinárodních sítí, pozorovatelů na festivalech, přehlídkách, výstavách, veletrzích a dalších odborných akcích v oborech, kterým se IDU věnuje (divadlo, tanec, hudba, literatura, výtvarné umění, kulturní management, design a architektura).

V souvislosti pandemii COVID-19 byly výzvy v programu na rok 2020 a 2021 s ohledem na stále trvající omezení pohybu osob do zahraničí rozšířeny. Oddělení mezinárodní spolupráce IDU současně vyvinulo novou uživatelskou online aplikaci, která žadatelům usnadní přístup do všech aktuálních výzev IDU.

Součástí webináře bude představení změn ve výzvách, které jsou vyhlášeny na rok 2020 a 2021 a zkušenosti žadatelů podpořených v rámci programu v minulých letech.

Program

Rozšíření a změny ve výzvách v souvislosti s pandemií COVID-19 pro rok 2020 a 2021

– podpora vytváření propagačních a prezentačních materiálů individuálních uměleckých osobností za účelem zahraniční prezentace

– účast individuálních umělců a kulturních pracovníků na zpoplatněných mezinárodních online konferencích a workshopech

– otevření výzvy na 1. čtvrtletí roku 2021

Podmínky a uznatelné náklady podpory (zahraniční cesty, propagační a prezentační materiály, účast na zpoplatněných mezinárodních on-line konferencích a workshopech)

Vyúčtování a závěrečné zprávy

Nové uživatelské on-line prostředí pro žadatele

Příklady realizovaných cest (zkušenosti a inspirace žadatelů podpořených v programu Go and See v minulých letech)

Účastníci webináře

Martina Pecková Černá (vedoucí Oddělení mezinárodní spolupráce IDU)
Pavel Štorek (Oddělení mezinárodní spolupráce IDU)
Eva Cíchová (Oddělení mezinárodní spolupráce IDU)
Petra Kašparová (Festival tanečních filmů)
Šárka Maršíková (Cirqueon – Centrum pro nový cirkus)
Martin Janíček (nezávislý umělec)

Aktuální znění výzvy najdete zde.

Setkání se uskuteční na platformě ZOOM, není nutné si předem stahovat aplikaci.

Po vyplnění registračního formuláře Vám přijde e-mail s odkazem na přístup do webináře.

Registrujte se pokud možno 15 minut před začátkem akce, abyste se nezdrželi přihlašovací procedurou.

 

Datum a čas

30. 9. 2020 10:00 - 30. 9. 2020 12:00

Místo

online

Vstupné

zdarma

Registrace

Registrovat se můžete zde

Kontaktní osoba

  | ©

Pavel Štorek

mezinárodní projekty, program Go and See

+420 224 809 116
+420 777 196 840
pavel.storek@idu.cz

Vědecký profil pracovníka

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Přihlaste se k odběru newsletteru IDU

Přihlášením k odběru Newsletteru IDU vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání newsletteru.