Webinář "Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce" je nyní možné zhlédnout ze záznamu

  | ©

Webinář, který vedl odborník na komunikační strategii a digitální marketing Lukáš Rýdl, se zaměřil na přehled on-line marketingových aktivit, kde se potřeba prodávat vstupenky či promovat konkrétní akce pojí s dlouhodobým budováním značky. Akcent byl kladen především na dlouhodobý plán aktivit, který bude působit autenticky a nikoliv jen jako komerční promo, a na obousměrnou komunikaci mezi tvrůci a jejich (potencionálním) publikem. Rady a tipy se týkaly nejen komunikace a současných trendů ve sféře sociálních sítí, ale také v designu webových stránek a direct mailingu. 

 

Cyklus online diskusních setkání reaguje na nové podmínky, které pro živé umění přinesla vládní opatření zavedená v důsledku pandemie SARS-CoV-2, a je inspirován výsledky Dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální potřeby českých scénických umění v důsledku pandemie SARS-CoV-2, které Institut umění – Divadelní ústav realizoval v rámci programu „Propagace českých scénických umění do zahraničí“ v dubnu 2020. V současné době připravuje Oddělení mezinárodní spolupráce další diskuse na témata udržitelnost v divadle a mezinárodní spolupráce s českými i zahraničními hosty.

 

Záznam z webináře je dostupný zde.

Prezentace ke stažení zde. 

Publikováno

29. 6. 2020

Sdílejte

Sledujte náš facebook

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Přihlaste se k odběru newsletteru IDU

#Kulturavkaranténě

Přihlášením k odběru Newsletteru IDU vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání newsletteru.