Sponzoring a strategická partnerství

  | ©

Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.

Obsah workshopu

  • Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
  • Základní formy spolupráce s firmami
  • Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
  • Příklady z praxe – ČR i zahraničí
  • Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
  • Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
  • Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace

Workshop se koná v rámci vzdělávacího programu Akademie Národního institutu pro kulturu.

Do kurzu se lze hlásit do 30. listopadu.

Podrobnosti o kurzu včetně harmonogramu a dalších praktických informací najdete na webu Akademie.

zde

Typ akce

Workshop

Datum a čas

10. 12. 2025 10:00

Místo

Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)

Vstupné

480 Kč / os

Oddělení

Institut umění

Registrace

zde

Kontaktní osoba

  | ©

Barbora Slaběňáková

Mezinárodní projekty, koordinátorka projektu Noc divadel, tajemnice českého střediska ASSITEJ, produkční Akademie IDU

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.