Základy digitálního marketingu a tvorby obsahu pro taneční umělce

  | ©

Jak pracovat s digitálními formáty tak, aby zaujaly a přitáhly pozornost k představení či umělci?

Kde začít? Jak využít digitální prostor k budování “dobrého jména” a udržení kontaktu s okolním světem? Jak citlivě spojit svět umělecké tvorby a nutné komerční prezentace? Jak v omezeném čase efektivně předat informace o představení či vizi? 

Najít odpovědi na tyto otázky nemusí být úplně jednoduché. Proto jsme pro vás připravili školení pod vedením odborných lektorů, kteří se tomuto tématu věnují a naučí vás, jak o digitálním prostoru a prezentaci přemýšlet. A také jak efektivně zvládnout osobní sebeprezentaci. 

 

Proč se přihlásit?

  • Naučíte se, jak efektivně pro své záměry využívat digitální prostor.
  • Vyzkoušíte si sami vytvořit kvalitní obsah pro digitální propagaci.
  • Získáte individuální 1:1 konzultaci s lektory.
  • Po absolvování workshopu budete mít hotový finální digitální formát pro využití na svých sociálních sítích.
  • Váš výstup navíc zveřejníme na kanálech PerfomCzech, který propaguje česká  scénická umění po celém světě.

 

Školení proběhne formou webináře a je rozděleno do tří částí:

7.4. 10:00 - 12:00 /Školení digitálního marketingu se zaměřením na tanec

V rámci teoretické části si vysvětlíme princip digitálního veřejného prostoru, zejména prostředí sociálních sítí v kontextu budování povědomí o taneční tvorbě; získáte informace o stěžejních formátech pro prezentaci a pochopíte rozdíl mezi tvorbou obsahu pro digitální prostředí a záznamem představení. Na závěr dostanete praktický úkol - vytvořit konkrétní digitální formát.

8.4. 10:00 - 12:00/ Workshop zaměřený na tvorbu digitálního formátu

Druhá část bude pojata jako skupinový workshop, kde vás vybavíme know-how, jak jednoduše a efektivně praktický úkol v podobě tvorby digitálního formátu splnit. Bude zde prostor společně téma probrat, sdílet a zodpovědět dotazy. Řekneme si také hlavní zásady, jak svou mediální strategii verbálně prezentovat. 

30 minut osobního 1:1 koučinku a feedbacku od našich lektorů

V závěrečné části budete mít za úkol v angličtině v několika minutách prezentovat svůj záměr a vytvořený digitální formát. Na místě dostanete feedback a další podněty od lektorů. Osobní konzultace proběhnou v dopoledních hodinách 14.4. a 15.4., o přesném čase budete informováni v průběhu workshopu.

 

Další informace

  • Podmínkou pro absolvování školení je povinné zhlédnutí webináře Lukáše Rýdla: “Jednoduchý průvodce digitálním marketingem pro divadla a kulturní instituce” a vyplnění jednoduchého úkolu.
  • Tento díl vzdělávacího cyklu je určen pro profesionály působící v tanečním oboru.
  • Kapacita je 10 osob.
  • Školení je zdarma.
  • Setkání se uskuteční na platformě ZOOM. 
  • K přihlášce je třeba přiložit profesní CV a lze ji podat  nejpozději do 23. 3. 2021 ZDE
  • Výsledky budou oznámeny 26.3.

 

Lektoři:

Lukáš Rýdl

Lukáš Rýdl řídí marketing legendy českého streetwearu Queens. Je zodpovědný za návrhy komunikačních postupů vedoucích ke skvělé zákaznické zkušenosti. Před svým působením v Queens získal zkušenosti na lokální i mezinárodní úrovni v agenturách jako je Mark BBDO, kde byl zodpovědný za digitální divizi či řídil značku iPrima.cz, patřící do rodiny televizních brandů FTV Prima. Již 12 let se věnuje lektorské a konzultační činnosti pro veřejnost a připravuje specializované vzdělávací akce pro korporátní sektor. Od společnosti Google Lukáš získal certifikát Trusted Digital Media Advisor a absolvoval jejich dvouletý Agency Leadership Program.

Lucie Hayashi

Lucie Hayashi vystudovala magisterské a doktorské studium taneční vědy na HAMU a japonská studia na Filozofické fakultě UK. Je zakladatelkou a redaktorkou Tanečních aktualit, pracuje jako asistentka režie Opery Národního divadla v Praze a vedoucí katedry tance HAMU. Je členkou grantových komisí Ministerstva kultury ČR a řady dramaturgických rad kulturních institucí. Kromě taneční publicistiky, PR a produkce se věnuje antropologickému výzkumu japonského tance a taneční kulturní politice, pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích a publikuje odborné studie. Choreograficky spolupracuje na inscenacích japonského divadla, přednáší o japonském tanci a vyučuje základy tanečního managementu a produkce.

Ewan McLaren

Ewan McLaren je autor, dramaturg, a produkční. Od r. 1992 se podílí na rozvoji české nezávislé divadelní scény různými způsoby. Pracoval sedmnáct let v řadě českých divadlech jako režisér na volné noze. S M. Bambuškem vytvořil pětiletý cyklus Cesty energie, divadelní site-specific projekt o historii energetických zdrojů. Jako jeden z kurátorů a hlavních organizátorů se podílel na evropském projektu Identity.Move!, výzkumné platformě pro současný tanec. Působil osm let jako umělecký ředitel divadla Alfred ve dvoře a je v současné době dramaturg pražského Bazaar Festivalu.

Datum a čas

23. 3. 2021 0:00 - 23. 3. 2021 23:00

Místo

online

Vstupné

zdarma

Registrace

přihláška

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Přihlaste se k odběru newsletteru IDU

#Kulturavkaranténě

Přihlášením k odběru Newsletteru IDU vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání newsletteru.