Další workshop Akademie se bude věnovat sponzoringu, získávání financí a komerčnímu sektoru

  | ©
Sponzoring a strategická partnerství

Zveme vás na workshop Sponzoring a strategické partnerství s Targetou, kde se seznámíte s možnostmi spolupráce s komerčním sektorem a s osvědčenými cestami k získávání dalších finančních prostředků. Pozornost bude věnována především sponzoringu a jeho efektivní aktivaci.

kdy: 10. prosince, od 10:00 do 15:00
kde: Národní institut pro kulturu, Celetná 17, Praha 1 (Malý sál)
deadline pro přihlášení: 30. listopadu

Obsah workshopu

  • Úvod do tématu – trendy, rozdíly mezi mecenášstvím, sponzoringem a strategickým partnerstvím
  • Základní formy spolupráce s firmami
  • Firemní procesy, motivace firem ke sponzoringu
  • Příklady z praxe – ČR i zahraničí
  • Základní kroky k získání sponzorů (identifikace potenciálních partnerů, příprava nabídky, cenotvorba a plnění, měření )
  • Jak budovat dlouhodobé/strategické partnerství
  • Aktivace (umocnění sponzoringu) – podstata, principy, marketingové přínosy pro firmu, spolupráce kulturního subjektu při tvorbě aktivace

Workshop se koná v rámci vzdělávacího programu Akademie Národního institutu pro kulturu.

Podrobnosti o kurzu včetně harmonogramu a dalších praktických informací najdete na webu Akademie.

zde

Publikováno

14. 11. 2025

Sdílejte

Sledujte náš facebook

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.