Hledáme nové kolegy a kolegyně

  | ©  František Plzák

Národní institut pro kulturu momentálně hledá nové posily na tyto pozice:

Kurátor/ka Scénografické sbírky Oddělení sbírek a archivu jako zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou

  • správa Scénografické sbírky, Fondu scénografické dokumentace a Fondu divadelních plakátů
  • zpracování nových přírůstků – převzetí, smluvní agenda, uložení, digitalizace
  • evidence fondů a práce s databázemi – vkládání a úprava dat do interních databází a CES, připojování digitalizátů, revize fyzického uložení fondů, komunikace s CES MK
  • komunikace s umělci, dědici a kulturními institucemi – jednání o akvizicích a darech, spolupráce na kulturně-divadelních projektech
  • výpůjční a badatelská agenda – příprava předmětů a smluv, dozor při manipulaci, evidence, komunikace s veřejností
  • nepravidelná výstavní a publikační činnost – příprava textových a obrazových materiálů, kurátorský výběr děl, supervize grafické podoby projektu, spolupráce na instalaci výstav
  • produkční a organizační podpora kulturně-divadelních projektů – spolupráce na přehlídkách, prezentacích a grantových žádostech realizovaných v rámci činnosti NIK

Manažer/ka veřejných zakázek – právník/právnička

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných NIK podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
  • právní posouzení a navrhování vhodných řešení pořizování komodit v rámci celého institutu především z hlediska ZZVZ
  • zpracování zadávací dokumentace, realizace zadávacích řízení, koordinace hodnocení komise, řešení případných námitek dodavatelů apod.
  • zveřejňování dokumentů a zajišťování archivace v rámci agendy veřejných zakázek
  • příprava a implementace metodik a interních předpisů NIK při zadávání veřejných zakázek
  • komplexní zajišťování běžné smluvní agendy
  • koordinace přípravy a revize interních směrnic
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Manažer/ka veřejných zakázek – referent/ka majetkové správy

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Národním institutem pro kulturu, a to zejména vedení zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů – zpracování zadávací dokumentace, provedení úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), koordinace hodnocení apod.
  • práce s Národním elektronickým nástrojem (NEN)
  • dodržování závazných postupů, implementace metodik a interních předpisů Národního institutu pro kulturu (NIK) při zadávání veřejných zakázek
  • referent/ka majetkové správy (výpomoc se správou movitého a nemovitého majetku)
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary v rámci NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Interní právník/právnička

  • agenda zadávání veřejných zakázek, příprava zadávacích dokumentací a poskytování poradenství v oblasti veřejných zakázek napříč NIK
  • příprava a revize smluvní dokumentace
  • příprava a revize relevantních interních aktů řízení
  • agenda zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • agenda GDPR včetně úzké spolupráce s pověřencem pro ochranu osobních údajů
  • vymáhání pohledávek
  • koordinace spolupráce s externí právní kanceláří
  • podíl na interních a externích kontrolách
  • úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary NIK
  • podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz

Všechny podrobnosti o nabízených pracovních pozicích a výběrových řízeních najdete na našem webu v sekci Pracovní příležitosti.

ZDE

Publikováno

4. 9. 2025

Sdílejte

Sledujte náš facebook

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.