Hledáme nové kolegy/ně!

  | ©

Institut umění–Divadelní ústav vypisuje i pro Národní institut pro kulturu výběrová řízení na tyto pozice.

Ekonom/ka - správce rozpočtu

Popis pracovní činnosti:

  • zpracování interního rozpočtu příspěvkové organizace – Národního institutu pro kulturu
  • sledování a kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky z různých zdrojů podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí
  • komunikace s kolegy ohledně čerpání rozpočtů
  • příprava podkladů pro zřizovatele a vedení institutu v oblasti čerpání rozpočtu
  • příprava ekonomických podkladů či analýz

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • praxe alespoň 3 roky v ekonomickém oddělení státní (krajské, městské) příspěvkové organizace
  • znalost MS Excel
  • schopnost samostatné práce
  • zájem se učit novým věcem a rozšiřovat svoji kvalifikaci
  • smysl pro zodpovědnost a pečlivost
  • výhodou systém JASU, případně Helios
  • výhodou znalost účetnictví

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek na dobu určitou s možností prodloužení
  • individuální nastavení pracovní doby v rámci svěřené agendy
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení, atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup od 1. 7. 2025 nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
Referent/ka majetkové správy

Popis pracovní činnosti:

  • správa budov a jejich příslušenství
  • komunikace s dodavateli a úřady
  • zajištění a koordinace provozu dodavateli v budovách – úklid, údržba, recepce apod.
  • klíčové hospodářství
  • nákup drobného či dlouhodobého hmotného majetku v souvislosti s provozem a správou budov
  • zajištění provozu a evidence služebních vozidel
  • dohlížení na BOZP a PO a na uplatňování a dodržování bezpečnostních předpisů
  • spolupracuje s ostatními kolegy v rámci NIK
  • podporuje další agendy v rámci oddělení, odboru i celé organizace.

Požadujeme:

  • SŠ ukončené maturitou, praxe 3 roky na stejné nebo obdobné pozici
  • dobré organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
  • orientace v problematice PO a BOZP
  • dobrou znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek
  • možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
  • přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
  • stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
  • kreativní a různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
  • pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
  • platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
  • nástup možný ihned nebo podle domluvy

Náležitosti přihlášky:

  • strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
  • osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu

Svoje přihlášky zasílejte Lence Koubkové (lenka.koubkova@idu.cz, +420 723 177 276).

Publikováno

11. 6. 2025

Sdílejte

Sledujte náš facebook

Staňte se dobrovolníkem

Dělejte, co vás baví a získejte při tom zkušenosti.

vše o dobrovolnictví

Přihlaste se k odběru newsletteru IDU

Přihlášením k odběru Newsletteru IDU vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání newsletteru.