Ekonom/ka - správce rozpočtu
Popis pracovní činnosti:
- zpracování interního rozpočtu příspěvkové organizace – Národního institutu pro kulturu
- sledování a kontrola hospodaření s rozpočtovými prostředky z různých zdrojů podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí
- komunikace s kolegy ohledně čerpání rozpočtů
- příprava podkladů pro zřizovatele a vedení institutu v oblasti čerpání rozpočtu
- příprava ekonomických podkladů či analýz
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
- praxe alespoň 3 roky v ekonomickém oddělení státní (krajské, městské) příspěvkové organizace
- znalost MS Excel
- schopnost samostatné práce
- zájem se učit novým věcem a rozšiřovat svoji kvalifikaci
- smysl pro zodpovědnost a pečlivost
- výhodou systém JASU, případně Helios
- výhodou znalost účetnictví
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek na dobu určitou s možností prodloužení
- individuální nastavení pracovní doby v rámci svěřené agendy
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení, atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 12. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup od 1. 7. 2025 nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky:
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
Referent/ka majetkové správy
Popis pracovní činnosti:
- správa budov a jejich příslušenství
- komunikace s dodavateli a úřady
- zajištění a koordinace provozu dodavateli v budovách – úklid, údržba, recepce apod.
- klíčové hospodářství
- nákup drobného či dlouhodobého hmotného majetku v souvislosti s provozem a správou budov
- zajištění provozu a evidence služebních vozidel
- dohlížení na BOZP a PO a na uplatňování a dodržování bezpečnostních předpisů
- spolupracuje s ostatními kolegy v rámci NIK
- podporuje další agendy v rámci oddělení, odboru i celé organizace.
Požadujeme:
- SŠ ukončené maturitou, praxe 3 roky na stejné nebo obdobné pozici
- dobré organizační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- orientace v problematice PO a BOZP
- dobrou znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek
- možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb..o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup možný ihned nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky:
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
Svoje přihlášky zasílejte Lence Koubkové (lenka.koubkova@idu.cz, +420 723 177 276).