| ©

Strategické plánování v umění: Praktický průvodce

212 Kč Buy in e-shop

V roce 2009 vydal Institut umění – Divadelní ústav český překlad knihy Strategic Planning in the Arts: A Practical Guide z roku 1995. Tato kniha představuje základní učebnici uměleckého managementu, seznamuje čtenáře s osvědčenou metodou, jak přistupovat ke strategickému plánování v oblasti umění a nabízí řešení, jak se úspěšně vypořádat s negativními vlivy prostředí. Hlavním důvodem vydání publikace je snaha zkvalitnit a zefektivnit úroveň managementu v českém kulturním prostředí. V době, kdy se umělecké organizace potýkají s problémy při získávání finančních prostředků, se musí naučit strategicky a kreativně plánovat, aby dosáhly kvalitních uměleckých výsledků. Publikace vyšla ve spolupráci s Velvyslanectvím USA v Praze. Publikace je především vhodným studijním materiálem oborů arts managementu českých vysokých škol.

Publication Series
ISBN
978-80-7008-236-2
year
2009
Number of Pages
146

K tématu

Volunteer at the ATI

Do something you enjoy doing and gain experience while you’re at it.

all about volunteering

Subscribe to our newsletter

Chcete dostávat novinky? Přihlaste se k newsletteru.

By subscribing to the IDU Newsletter, you consent to the processing of your personal data for the purpose of receiving the newsletter.