| ©

Kreativní výzkum: Teorie a praxe v oblasti tvůrčích odvětví

245 Kč Buy in e-shop

Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Publikaci vydal Institut umění – Divadelní ústav ve spolupráci s Barrister & Principal jako čtvrtý titul edice Kultura & Arts management. Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí. Hillary Collinsová (BA, MA, MBa, PhD) má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě. Ve vlastní výzkumné práci se zabývá především tématy identity a zastavěného prostředí a jejich vzájemným působením. V posledních letech se věnuje zkoumání sociálních inovací a jejich vlivu na roli profesionálních návrhářů, společně s rolí designového myšlení v rámci designového managementu. Hillary vyučuje rovněž Strategický design management a Designové myšlení.

Publication Series
ISBN
978-80-7008-386-4
year
2017
Number of Pages
208

K tématu

Volunteer at the ATI

Do something you enjoy doing and gain experience while you’re at it.

all about volunteering

Subscribe to our newsletter

By subscribing to the IDU Newsletter, you consent to the processing of your personal data for the purpose of receiving the newsletter.